Sunday, January 16, 2011

SPSGP 2011


Sedar atau tidak seperti baru semalam kita masih di tahun 2010, tapi kenyataannya sudah 1 bulan kita di 2011. Apapun perjalanan hidup tetap terus berlalu tanpa hentinya. Latihan Silat Gayung Penggerak tetap diteruskan seperti biasa.

SPSGP Gelanggang Utama
Selepas aksi demo majlis perkahwinan di Tabung Haji pada 29 Jan lepas pesilat akan menyambung latihan mingguan seperti biasa.

SPSGP SK Kongsi
Pada jumaat yang lalu satu perjumpaan ringkas diantara pihak sekolah dan pihak SPSGP telah diadakan. Antara yang dibincangkan adalah mengenai perkembangan persatuan Silat SPSGP SKK sepanjang sesi 2010. Sedikit tambahan dan teguran telah diberikan oleh Guru Besar untuk melancarkan lagi perjalanan kelas silat di SKK. apapun semua latihan silat di SKK akan disambung selepas cuti Tahun Baru Cina.

SPSGP SMKTK2
Pemilihan pelajar baru untuk kokurikulum 2011 telah berlangsung minggu lepas dan ahli baru akan memulakan latihan sebaik sahaja sekolah bermula minggu hadapan.

SPSGP Gelanggang Kg. Masjid
Syukur Alhamdulillah selepas beberapa tahun bergerak secara pasif tahun ini gelanggang dibawah seliaan Guru Ramly di aktifkan kembali. Penerimaan ahli baru juga menggalakan.

Selain dari itu beberapa program telah di rancangkan tahun ini untuk memajukan lagi pesilat dan SPSGP.

No comments: